خبرگزاری کار ایران

نور نیوز گزارش داد؛

طرح مشترک «کوشنر-آیپک» برای عبور ترامپ از اعتراضات ضدنژادپرستی

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۱۵۲

نگاهی دقیق و موشکافانه به آنچه در قاب رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی آمریکا از اعتراضات خیابانی به تصویر کشیده می‌شود، نشان‌گر تمرکز این رسانه‌ها بر تصاویر غارت و تخریب اموال عمومی از سوی رنگین‌پوستان است.

به گزارش ایلنا به نقل از نور نیوز، تداوم اعتراضات ضدنژادپرستی و گسترش ناامنی‌ها در آمریکا به ویژه موضوع «سیاتل» مرکز ایالت واشنگتن، روندی غیر عادی را طی می‌کند.

از سویی؛ تهدیدات مکرر «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، از موضع قدرت و متهم کردن دیگران به ویژه دموکرات‌ها به بی‌عرضگی، ضعف و آشوب‌طلبی نیز بیشتر به بخشی از یک سناریوی پیچیده و حساب شده می‌ماند.

از سوی دیگر؛ نگاهی دقیق و موشکافانه به آنچه در قاب رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی آمریکا از اعتراضات خیابانی به تصویر کشیده می‌شود، نشان‌گر تمرکز این رسانه‌ها بر تصاویر غارت و تخریب اموال عمومی از سوی رنگین‌پوستان است.

در همین خصوص؛ اطلاعاتی که به دست «نورنیوز» رسیده از طراحی یک سلسله اقدامات هدفمند و برنامه‌ریزی شده در قالب یک سناریو از سوی ترامپ و نزدیکانش با هم‌فکری صهیونیست‌ها حکایت دارد که قرار است اعتراضات آمریکا به فرصتی برای بقای این دولت تبدیل کند.

بر اساس این اطلاعات، طرح مذکور در نشست‌های مکرر یک هفته گذشته «جرد کوشنر» داماد ترامپ و کارشناسان عملیات روانی رژیم صهیونیستی طراحی و سناریو نویسی شده است.

در همین خصوص با هماهنگی «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، که بیشترین نفع را در صورت بقای ترامپ در رأس کاخ سفید خواهد برد، گروهی از عناصر کارکشته برای هدایت تظاهرات وارد آمریکا شده‌اند.

چنانچه اطلاعات مذکور به دست می‌دهد، در همین فاصله و پس از تماس تلفنی دو هفته پیش ترامپ با «مارک زاکربرگ» مدیرعامل فیسبوک، جلسه محرمانه‌ای با حضور ترامپ، مشاور امنیت ملی او، مدیرعامل فیسبوک، مدیرعامل توئیتر، کارشناسان اسرائیلی، جرد کوشنر و برخی اعضای کمپین تبلیغاتی ترامپ تشکیل شده است.

این جلسه مصوباتی در رابطه با سناریوی ذکر شده داشته که از آن جمله می‌توان به اقدامات اخیر توئیتر و فیسبوک در همراهی ظاهری و هدفمند با معترضین و مقابله تصنعی با ترامپ اشاره کرد که با هدف جلب اعتماد مردم برای پیشبرد برنامه تنظیم شده و تغییر اولویت مطالبات عمومی صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز