خبرگزاری کار ایران

یاوه‌گویی تکرار برایان هوک؛

جامعه جهانی از تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران حمایت کند

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۴۴۷

نماینده آمریکا در امور ایران با تکرار یاوه‌گویی‌های خود، خواستار حمایت از تحریم‌های تسلیحاتی ایران شد که اکتبر آینده منقضی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از دنشنال، «برایان هوک» نماینده آمریکا در امور ایران با تکرار یاوه‌گویی‌های خود، خواستار حمایت از تحریم‌های تسلیحاتی ایران شد. این تحریم‌ها ۱۸ اکتبر آینده منقضی خواهد شد..

وی که روز پنجشنبه در کنار «جرمی هانت» وزیر خارجه سابق بریتانیا صحبت می‌کرد، افزود که چنانچه تلاش‌های آمریکا برای تمدید تسلیحاتی ایران راه به جایی نبرد، واشنگتن آماده اجرای مکانیسم ماشه تحت توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ میلادی است.

وی افزود که با هم‌پیمانان منطقه‌ای آمریکا درباره پیش‌نویس این قطعنامه رایزنی کرده و گفت‌وگوهایی نیز در شورای امنیت سازمان ملل برای دستیابی به اجماع در این زمینه، در جریان است.

هوک در ادامه گفت که اگر این مساله ممکن نباشد، کا به دنبال جایگزین‌هایی خواهیم بود.

این مقام آمریکایی همچنین مدعی شد: «معتقدیم که این تحریم‌ها باید تمدید شود. ما این حق را داریم که تمامی تحریم‌ها را بازگردانیم».

وی طی مواضعی بی‌اساس افزود که پایان تحریم‌های تسلیحاتی ایران، برای همه بد خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز