خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک «فائز السراج» به مردم لیبی به مناسبت آزادسازی کامل فرودگاه بین‌المللی طرابلس

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۳۰۷

رئیس دولت وفاق لیبی پیروزی‌های محقق‌شده طی هفته اخیر که روز گذشته با آزادسازی فرودگاه بین‌المللی طرابلس به اوج خود رسید را به مردم این کشور تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «فائز السراج»، رئیس دولت وفاق لیبی شامگاه گذشته -چهارشنبه- پیروزی‌های محقق شده طی هفته اخیر که روز گذشته با آزادسازی فرودگاه بین‌المللی طرابلس به اوج خود رسید را به مردم این کشور تبریک گفت.

السراج از طریق کانال تلویزیون خطاب به مردم لیبی گفت: «ما مجددا از جوانان کشور که از این جنایتکار جنگی فریب خورده‌اند و آن‌ها را به این تجاوز گناهکارانه کشانده و از همه جوانان فریب خورده و خانواده‌هایشان می‌خواهیم که سلاح خود را بر زمین گذاشته و حتما رفتار خوبی دریافت خواهند کرد.»

السراج از نخبگان سیاسی، اجتماعی و مدنی در اقصی نقاط لیبی، شرق، غرب و جنوب این کشور خواست تا فضایی ایجاد کنند که خشونت و نظامی‌گری را نفی کرده و به  گفت‌وگو ، آزادی عقیده، کثرت‌گرایی و کشور مدنی فرا می‌خواند.

وی با لحنی شدید، تله‌گذاری در محله‌های طرابلس و خانه‌های غیرنظامی و مین‌گذاری را محکوم کرد و به وزارتخانه‌های دفاع و کشور دستور داد که همه امکانات را برای تیم‌های خنثی‌سازی مین و پاکسازی بقایای جنگ بسیج کند. 

السراج ، از خانواده‌های آوارگان خواست تا زمان حصول اطمینان کامل از وجود امنیت برای بازگشت به خانه‌هایشان عجله نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز