خبرگزاری کار ایران

جو بایدن به ترمیم زخم‌های نژادپرستی وعده خواهد داد

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۹۵۴

نامزد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا طی سخنرانی خود وعده می‌دهد که چنانچه به مقام ریاست‌جمهوری برسد، «بر آتش نفرت ندمد» و در عوض تلاش کند «زخم‌های نژادی را که سال‌هاست بر بدنه ایالات متحده باقی مانده» درمان کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «جو بایدن»، نامزد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا طی سخنرانی خود وعده می‌دهد که چنانچه به مقام ریاست‌جمهوری برسد، «بر آتش نفرت ندمد» و در عوض تلاش کند «زخم‌های نژادی را که سال‌هاست بر بدنه ایالات متحده باقی مانده» درمان کند.

بنا به متن سخنرانی‌ای که بایدن بناست در فیلادلفیا ایراد کند وی بنا دارد از شیوه مدیریت اعتراض‌ها از سوی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا انتقاد کند.

در متن سخنرانی بایدن آمده است: «زمانی که مردم معترض به دستور رئیس‌جمهور از برابر خانه ملت متفرق می‌شوند تا او بتواند در برابر کلیسایی بزرگ از خود عکس بگیرد، می‌توان این‌گونه نتیجه گرفت که رئیس دولت بیشتر به قدرت علاقمند است تا به اصول.»

وی همچنین بناست قتل شهروند سیاه‌پوست در روزهای اخیر را «ندای بیداری برای ملت آمریکا» بخواند. متن سخنرانی بایدن در ادامه تصریح می‌کند: «به شما وعده می‌دهم که ترس و تفرقه را افزایش نداده و در آتش نفرت ندمم.»

 

 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز