خبرگزاری کار ایران

قدردانی آنتونیو گوترش از تلاش‌های قطر در راستای مبارزه با پاندمی کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۲۶۶

دبیر کل سازمان ملل از تلاش های بین‌المللی قطر برای بهره‌برداری از پل هوایی از دوحه به کابل و تسهیل روند استقرار کارکنان سازمان ملل در یمن در بحبوجه پاندمی کرونا قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، «آنتونیو گوترش»، دبیر کل سازمان ملل شامگاه گذشته -یکشنبه- با ارسال نامه‌ای به «تمیم بن حمد آل ثانی»، امیر قطر از تلاش‌های دوحه برای بهره‌برداری از پل هوایی بین‌المللی از دوحه به کابل و تسهیل روند استقرار کارکنان سازمان ملل در یمن در بحبوجه پاندمی کرونا قدردانی کرد.

گوترش نوشت: «پروازهای بشردوستانه سازمان ملل امکان ورود و توزیع کمک‌های انسانی اضطراری به افغانستان و همچنین جایگزینی پرسنل سازمان ملل را فراهم آورده است.»

وی در ادامه افزود: «قطر کمک اساسی در زمان مناسب برای انتقال هیئت کارکنان سازمان ملل به منظور حمایت از توافق الحدیده به عنوان بخشی از اجرای موقت عملیات سازمان در یمن ارائه داد.»

گوترش خاطرنشان کرد که حمایت عالی قطر از سازمان ملل نشان‌دهنده احساس مسؤولیت و همبستگی است که دو عنصر اصلی برای رفع چالش‌های کرونا هستند.

وی در پایان پیام خود  بر حمایت از تلاش‌های امیر قطر در مبارزه با بیماری کرونا ابراز کرد و استقبال از همکاری مشترک برای کمک به کشورهای نیازمند تاکید کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز