خبرگزاری کار ایران

مقام های بهداشتی مصر: شمار مبتلایان به ویروس کرونا طی دو هفته آینده افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۴۱۵

رئیس ستاد مبارزه با ویروس کرونا در وزارت سلامت مصر اعلام کرد که بر اساس برآوردهای انجام شده شمار مبتلایان به ویروس کرونا طی دو هفته آینده بیشتر خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «حسام حسنی»، رئیس ستاد مبارزه با ویروس کرونا در وزارت بهداشت مصر روز گذشته -شنبه- اعلام کرد که با توجه به برآوردهای علمی، آمار مبتلایان به ویروس کرونا ظرف دو هفته آینده افزایش خواهد یافت اما میزان ابتلا پس از این مرحله به تدریج کاهش می‌یابد.

حسنی بر لزوم پای‌بندی مردم مصر به تدابیر پیشگیرانه لازم برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا  تاکید کرد.

وی گفت که مصر در دوره کنونی شاهد افزایش شمار بهبود‌یافتگان از ویروس کرونا است. 

حسنی با بیان اینکه هیچ کشوری در جهان وجود ندارد که قرنطینه کامل را اجرا کرده باشد و تعداد آن‌ها کاهش یافته ادامه داد: «هنگامی‌که رقم ۲۰۰ را شندیدم، وحشت کردیم. تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در دوره آینده افزایش می‌یابد و ما نمی‌توانیم اکنون در مورد رسیدن به پیک کرونا صحبت کنیم.»

 وی افزود: «تنها چیزی که برای ما مهم است این بوده میزان بهبودی و میزان مرگ و میر در بین مبتلایان به کرونا را بدانیم.»

حسنی اظهار داشت: «بیمار مصری از لزوم مراجعه به پزشک آگاه است و به همین دلیل اخیرا شاهد افزایش تعداد مبتلایان در مصر هستیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز