خبرگزاری کار ایران

ترامپ بار دیگر معترضان آمریکایی را تهدید کرد

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۲۶۸

رئیس‌جمهوری آمریکا بار دیگر معترضان این کشور را تهدید کرد.

به گزارش ایلنا، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا امروز -‌شنبه- از شیوه عملکرد نیروهای امنیتی کاخ سفید در تظاهرات روز گذشته در برابر این ساختمالن قدردانی کرد. 

وی در پیامی توئیتری نوشت: «سرویس امنیتی کاخ سفید شب گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت. آن‌ها نه‌تنها بسیار حرفه‌ای عمل کردند، بلکه کارشان هم عالی بود. من درون کاخ بودم و تمامی حرکت‌ها را زیر نظر داشتم و احساس امنیت کامل می‌کردم. آن‌ها به تظاهرکنندگان اجازه دادند که هرچه دلشان می‌خواهد داد و فریاد کنند، اما وقتی کسی بیش از حد حرکت می‌کرد یا از صف خارج می‌شد، سریع به او حمله می‌کردند طوری که نمی‌فهمید از کجا ضربه خورده است. خط مقدم مدام با ماموران تازه‌نفس جایگزین می‌شد، انگار جادویی در کار باشد. جمعیت بزرگی بود و آن‌ها حرفه‌ای سازماندهی شدند اما کسی نتوانست گارد حفاظتی را بر هم بزند.»

ترامپ در ادامه گفت: «اگر چنین می‌کردند، خبیث‌ترین سگ‌ها، خطرناک‌ترین سلاح‌هایی که دیده‌ام انتظارشان را می‌کشد. اینطوری مردم بسیار آسیب می‌دیدند. بسیاری از ماموران سرویس امنیتی منتظر حرکت بودند. آن‌ها می‌گفتند که ماموران جوان را خط مقدم قرار داده‌اند و آن‌ها از این کار خوشحال‌اند و تمرین خوبی دیده‌اند. شب گذشته خیلی عالی و حرفه‌ای پیش رفت. اجازه ندادیم چیزی از کنترل خارج شود. ممنونم!»

ترامپ در ادامه گفت: «این بالاصطلاح تظاهرات در برابر کاخ سفید هیچ ارتباطی با یاد و خاطره جورج فلوید نداشت. آن‌ها فقط به دنبال دردسر بودند. سرویس امنیتی به‌خوبی از پس‌شان برآمد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز