خبرگزاری کار ایران

مرزهای یونان در ۲ هفته آینده به روی گردشگران باز می‌شود/ شهروندان انگلیس، فرانسه، اسپانیا و ایتالیا اجازه سفر ندارند

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۸۸۷

قرار است یونان طی دو هفته آینده از ۲۹ کشور جهان گردشگر بپذیرد اما همچنان چهار کشور اروپایی که با مرگ و میر بالای ناشی از کرونا مواجه هستند در این فهرست جایی ندارند.

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، وزارت گردشگری یونان در بیانیه‌ای اعلام کرد که گردشگران کشورهای اتحادیه اروپا از جمله آلمان، اتریش، دانمارک و فنلاند از ۱۵ ژوئن (۲۶ خرداد) قادر به بازدید خواهند بود اما برخی از کشورهای تحت تأثیر کرونا - از جمله انگلیس، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا - در این فهرست قرار ندارند.

بر اساس این گزارش، تنها فرودگاه‌های آتن و تسالونیکی در ۱۵ ژوئن فعالیت خود را از سر می‌گیرند و گردشگران ۱۶ کشور عضو اتحادیه اروپا از جمله جمهوری چک، کشورهای بالتیک، قبرس و مالت مجاز به ورود به یونان خواهند بود و غیر از اتحادیه اروپا، شهروندان کشورهای چین، ژاپن، استرالیا، نیوزلند، کره‌جنوبی و لبنان می‌توانند به یونان سفر کنند.

یونان که اقدام‌های قرنطینه‌ای را زودتر از برخی کشورها اجرا کرده تاکنون ابتلای بیش از دو هزار و ۹۰۰ نفر و مرگ  ۱۷۵ را تایید کرده است. از اکثر جزایر این کشور هیچ موردی گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز