خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگوی الصفدی و ملادینوف در مورد طرح الحاق کرانه باختری

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۵۳۲

وزیر خارجه اردن و هماهنگ‌کننده صلح سازمان ملل در خاورمیانه در مورد تلاش‌های بین‌المللی صورت گرفته برای مقابله با طرح الحاق کرانه باختری گفت‌‌وگو کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن و «نیکلای ملادینوف» هماهنگ‌کننده صلح سازمان ملل در خاورمیانه در مورد تلاش‌های بین‌المللی صورت گرفته برای مقابله با طرح الحاق کرانه باختری گفت‌‌وگو کردند.

الصفدی و ملادینوف به بحث و بررسی تلاش‌های صورت گرفته جهت ممانعت از اجرای این طرح و ایجاد چشم‌اندازی برای احیای روند مذاکرات مستقیم سازش به منظور حل نزاع در فلسطین بر اساس راه حل تشکیل دو کشور و قوانین بین‌الملل پرداختند.

الصفدی در این گفت‌وگو ملادینوف را در جریان تلاش‌ها و اقدام‌های انجام شده برای جلوگیری از اجرای طرح الحاق کرانه باختری قرار داد و نسبت به تبعات و پیامدهای فاجعه‌بار چنین اقدامی برای امنیت و ثبات کل منطقه به شدت هشدار داد.

وی گفت که چنین طرحی موجب نابودی راه حل تشکیل دو کشور و تشدید تنش و آتش‌افروزی در منطقه می‌شود.

وزیر خارجه اردن تاکید کرد که تحقق صلح عادلانه و حمایت از قوانین بین‌الملل مستلزم تحرک فوری جامعه بین‌الملل برای جلوگیری از اجرای طرح الحاق اراضی فلسطینی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز