خبرگزاری کار ایران

آنکارا:

بحران کرونا فرصت بیشتری را برای نزدیکی ترکیه و آمریکا فراهم می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۱۱۹

سخنگوی ریاست‌جمهوری ترکیه معتقد است که بحران کرونا فرصت بیشتری را برای نزدیکی میان آنکارا و واشنگتن فراهم کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، سخنگوی ریاست‌جمهوری ترکیه معتقد است که بحران کرونا فرصت بیشتری را برای نزدیکی میان آنکارا و واشنگتن فراهم کرده است.

«ابراهیم کالین»، سخنگوی ریاست‌جمهوری ترکیه در مراسمی که توسط کمیته مشترک ترکیه-آمریکا از طریق فضای مجازی در مورد چالش‌ها و فرصت‌های جهانی پس از ویروس کرونا برگزار شده بود گفت: «گاهی اوقات سؤتفاهمی بین دو ملت ترکیه و آمریکا پیش می‌آید. معتقدم این ویروس فرصت‌های بیشتری را برای نزدیکی میان دو طرف به وجود آورده است.»

کالن افزود: «امیدوارم برخی از پیش‌داوری‌های گذشته و حساب‌های سیاسی کنار گذاشته شود و وارد مرحله‌ای شویم که بر مسائل مهم برای زندگی، جامعه و آینده تمرکز دارد.»

وی همچنین تاکید کرد که دیگر هیچ کشوری در این مرحله بر دیگری اولویت ندارد و همه کشورها هر قدر هم که اقتصاد، ارتش و سطح علمی بالا داشته باشند، با مشکل کرونا روبه‌رو شده‌­اند.

کالین ادامه داد: «ما حاکمان این جهان هستی نیستیم. ویروس کرونا تمام دنیا از چین گرفته تا آمریکا را تسلیم خود کرد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز