خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق:

کار داعش تقریبا به پایان رسیده است

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۹۵۸

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تاکید کرد کرد که داعش دیگر مانند گذشته تهدیدی برای عراق ایجاد نمی‌­کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه الاخباریه، «یحیی رسول»، سحنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تاکید کرد که داعش دیگر مانند گذشته تهدیدی برای عراق ایجاد نمی‌کند و کار سلول‌های آن تقریبا به پایان رسیده است .

وی در ادامه افزود: «عناصر این گروهک تروریستی قادر به تهدید شهرها و شهروندان ما نیستند.»

وی گفت که با این حال، عدم نگرانی آشکار از خطر بازگشت داعش به مفهوم آن نیست که نیروهای عراقی این تهدید را جدی نمی‌­گیرند و این موضوع در ده­‌ها حمله امنیتی که در هفته‌­های اخیر علیه مخفیگاه‌­های داعش در مناطق مختلف عراق آغاز شده، مشهود است.

رسول توضیح داد که هدف این حملات، پیشگیرانه بود و بر اساس اطلاعات اطلاعات دریافتی انجام می­‌شود و نشان می­‌دهد که دستگاه­‌های عراق با تحقیق و بازجویی از صدها عنصر و سرکرده دستگیر شده طی سال‌های اخیر در عراق و در سوریه اطلاعات فراوانی درباره عناصر داعش و بقایای آن‌ها در اختیار دارند.

رسول پیش از این در ماه جاری از سوی «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق به عنوان سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح این کشور منصوب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز