خبرگزاری کار ایران

معاون دبیر کل حزب الله:

روز آزادسازی لبنان، نقطه عطف تاریخ منطقه است

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۲۱۱

معاون دبیر کل حزب الله لبنان روز آزادسازی را یکی از روزهای جاویدان الهی و عید نیکوی امت اسلامی و همه مستضعفان جهان و نقطه عطف تاریخی برای منطقه توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المنار، «نعیم قاسم»، معاون دبیر کل حزب الله لبنان روز آزادسازی را یکی از روزهای جاویدان الهی و عید نیکوی امت اسلامی و همه مستضعفان جهان و نقطه عطف تاریخی برای منطقه توصیف کرد.

نعیم قاسم گفت: «این روز، مسیر سیاسی، فرهنگی و جهادی منطقه را تغییر داد و ما را ناامیدی به امید، از تسلیم به مقاومت، از ذلت به عزت و از شکست به پیروزی منتقل کرد.»

وی تاکید کرد: «عید مقاومت و آزادسازی اعلام آشکار سقوط مقوله "ارتش رژیم صهیونیستی شکست‌ناپذیر است" بود و ثبات و استقامت عناصر سه‌گانه ارتش، ملت و مقاومت را اثبات کرد.»

قاسم گفت: «این حوادث نشان داد که به راهکارهای کشورهای حامی اسرائیل چون غرب و آمریکا نمی‌­توان اعتماد کرد.»

وی تاکید کرد که مقاومت و آزادسازی در لبنان و فلسطین و منطقه درهای پیروزی بر اسرائیل و توطئه‌­های آمریکا و دست‌پروده آن، داعش، را گشود و آن را برای نسل­‌های شکست‌ناپذیر بنیان نهاد.

عیسی قاسم خاطر نشان کرد که آزادسازی جنوب لبنان چشم‌‌انداز آینده و آزادی فلسطین و سرزمین‌­های اشغالی را ترسیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز