خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جمهوری مکزیک:

کشور را از غرق شدن در طوفان کرونا دور نگه داشتیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۳۲۴

رئیس‌جمهوری مکزیک تصریح کرد که دولت در مقابله با ویروس کرونا موفق عمل کرده و توانست از کشور را از بحران بدتر دور نگه دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «آندرس مانوئل لوپز اوبرادور»، رئیس‌جمهوری مکزیک در بحبوحه افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور تصریح کرد که دولت در مقابله با اپیدمی کرونا موفق عمل کرده و توانسته کشور را از غرق شدن در بحران بدتری نجات دهد.

وی روز گذشته -جمعه- گفت: «مهم‌ترین چیز این است که ما با وجود رنج‌های فراوان و وجود قربانیان، از بروز طوفان جلوگیری کردیم‌ و توانستیم این سناریو را دور نگه داریم.»

«ترزا هریرا»، کارشناس شرکت مشاوره در حوزه سیاست کل مکزیک در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهوری مکزیک  گفت: «هنوز رود است که بگوییم کشور را از غرق شدن در طوفان دور نگه داشته‌ایم، به‌ویژه اینکه اپیدمی کرونا در حال گسترش است.»

همچنین «فرانسیسکو مورینو»، کارشناس بیماری‌های واگیردار در مکزیک گفت: «موضوع اصلی در حال حاضر تضمین تامین دستگاه‌های تنفس مصنوعی در بیمارستان‌ها و استخدام کادرهای مجرب است.»

بر اساس آمارهای موجود، حدود ۶۴ درصد تخت‌های بیمارستانی در پایتخت که مجهز به دستگاه‌های تنفسی هستند، به بیماران کرونا اختصاص داده شده‌اند. 

این کشور با ثبت ۴۹۷ مورد جدید مرگ و دو هزار و ۹۶۰ مورد جدید ابتلا، در مجموع ۶ هزار و ۹۸۹ قربانی و ۶۲ هزار و ۵۲۷ مبتلا تاکنون ثبت کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز