خبرگزاری کار ایران

تجدید بیعت مبارزان یمنی برای حمایت از فلسطین در روز جهانی قدس

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۱۲۶

شوراهای اسلامی یمن همه ملت­های اسلامی را به تحرک برای مقابله با رژیم صهیونیستی و طرح‌­های آمریکا از طریق تبدیل حالت دشمنی با اسرائیل به حمایت عملی از گروه‌­های مقاومت و تحریم کالاهای آمریکا و صهیونیستی فرا خواندند.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، شوراهای اسلامی یمن همه ملت‌­های اسلامی را به تحرک برای مقابله با رژیم صهیونیستی و طرح­‌های آمریکا از طریق تبدیل حالت دشمنی با اسرائیل به حمایت عملی از گروه­‌های مقاومت و تحریم کالاهای آمریکا و صهیونیستی فرا خواندند.

حزب البعث العربی یمن قطر الیمن تاکید کرد: «ملت‌­های عرب امسال با اصرار و خوش‌بینی بیشتری از روز قدس استقبال می‌­کنند. این امت درباره این شهر مقدس و یک وجب از اراضی فلسطین اشغالی و یا سرزمین عربی  هرگز کوتاهی نکرده و نخواهد کرد.»

این حزب، روز قدس را به مثابه یک زنگ هشدار به جهانیان برای یادآوری این نکته که فلسطین فقط عربی اسلامی باقی خواهد ماند، توصیف و اعلام کرد: «جایی برای صهیونیست‌­ها و غاصبان متجاوزان در فلسطین وجود ندارد حتی هر اندازه هم که طولانی شود.»

حزب البعث العربی یمن نیز به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد که بر موضع ثابت  و اصولی خود در قبال مسئله قدس و فلسطین و همه سرزمین­‌های اشغالی عربی در جنوب لبنان و جولان اشغالی سوریه تاکید می‌­کند.

این حزب اعلام کرد: «تا زمانی که  سرزمین‌­های اشغالی عربی و در صدر آن‌ها قدس شریف به حاکمیتی عربی بازنگردد، جهان روی ثبات و امنیت و آرامش را نخواهد دید.»

در این بیانیه از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت مطلق از فلسطین و قدس تقدیر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز