خبرگزاری کار ایران

محمود عباس:

همه توافق‌ها با آمریکا و رژیم صهیونیستی لغو می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۱۸۲

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از لغو همه توافق‌ها و تفاهم‌های صورت‌گرفته با آمریکا و رژیم صهیوینستی از جمله توافق‌های امنیتی خبر داد.

به گزرش ایلنا به نقل از پایگاه خبری آی-۲۴، «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه گذشته -سه‌شنبه- اعلام کرد که همه توافق‌ها و تفاهم‌های انجام شده با آمریکا و رژیم صهیونیستی از جمله امنیتی را لغو می‌کند. 

عباس گفت: «سازمان آزادی‌بخش و تشکیلات خودگردان همه توافق‌ها و تفاهم‌های امنیتی از جمله امنیتی را لغو کرده و به آن‌ها پایبند نخواهند بود.» 

وی در ادامه افزود: «رژیم اشغالگر باید از هم اکنون بداند که همه مسئولیت‌ها و تعهدهایش در قبال جامعه بین‌الملل به عنوان یک رژیم اشغالگر در کشور فلسطین اشغالی را باید به عهده گیرد. مسئول همه پیامدهای ناشی از آن به استناد قانون بین‌المللی و حقوق بشر به ویژه توافق چهارم ژنو در سال ۱۹۴۹ است.»

عباس با تاکید بر پایبندی به حل درگیری اسرائیل و فلسطین بر اساس راهکار دو دولت و آمادگی برای پذیرش طرف سوم در مرزها گفت که باید مذاکرات برای تحقق این هدف با نظارت سازمان ملل و کمیته چهارجانبه صلح از طریق کنفرانس بین‌المللی صلح و بر اساس قوانین بین‌المللی صورت پذیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز