خبرگزاری کار ایران

منابع آگاه اعلام کردند:

عامل تیراندازی پایگاه نظامی فلوریدا با القاعده ارتباط داشته است

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۵۰۷

افسران فدرال مدارکی در تلفن همراه عامل تیراندازی در پایگاه نظامی فلوریدا یافته‌اند که ارتباط او با سازمان تروریستی القاعده را تایید می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک تایمز، افسران فدرال مدارکی در تلفن همراه عامل تیراندازی در پایگاه نظامی فلوریدا یافته‌اند که ارتباط او با سازمان تروریستی القاعده را تایید می‌کند. این خبر را دو مقام آمریکایی که در جریان تحقیقات قرار دارند اعلام کردند. 

بنا به یافته‌های پلسی فدرال آمریکا (اف‌بی‌‌آی)، ستوان دوم «محمد سعید الشمرانی»، دانشجوی عربستانی نیروی هوایی عربستان که با ارتش آمریکا تمرین می‌کرد با یک عامل القاعده ارتباط داشته و او این دانشجو را به تیراندازی در پایگاه پنساکولا تشویق کرده است. 

این در حالی است که «ویلیام بار»، دادستان کل آمریکا بناست در این رابطه نشستی خبری برگزار کند. 

الشمرانی طی تیراندازی در پایگاه پنساکولای فلوریدا سه تن از هم‌دوره‌ای‌های خود را به قتل رساند. هنوز مشخص نیست که آیا عامل القاعده الشمرانی دستور اجرای این تیراندازی را داده است یا نه. این در حالی است که القاعده خود مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز