خبرگزاری کار ایران

شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۷۸۶

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی بعدازظهر امروز -پنجشنبه- یک جوان فلسطینی را به بهانه اجرای عملیات زیر گرفتن یک سرباز صهیونیستی با خودرو در نزدیکی شهرک یهودی «نگوهوت» در غرب شهرک «دورا» واقع در جنوب شهر الخلیل هدف گلوله قرار دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، -پنجشنبه- یک جوان فلسطینی را به بهانه اجرای عملیات زیر گرفتن یک سرباز صهیونیستی با خودرو در نزدیکی شهرک یهودی «نگوهوت» در غرب شهرک «دورا» واقع در جنوب شهر الخلیل هدف گلوله قرار دادند.

اشغالگران صهیونیست به سوی این جوان آتش گشودند که در پی این جنایت وی به شدت زخمی شد، این در حالی است که تیم های پزشکی صهیونیستی اعلام کردند که راس ساعت ۱۴ و ۴۳ دقیقه خبر زخمی شدن یک جوان بر اثر زیرگیری با خودرو در جنوب الخلیل را دریافت کردند و به محل حادثه شتافتند و با همکاری تیم‌های پزشکی ارتش صهیونیستی او را مداوا کردند، این اقدام پیش از انتقال وی به بیمارستان «سوروکا» در شهر بئرالسبع صورت گرفت.

از سوی دیگر، سخنگوی ارتش صهیونیستی طی بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد که گزارش‌هایی در مورد عملیات زیرگیری با خودرو در نزدیکی شهرک یهودی نگوهوت در منطقه الخلیل به دست رسیده است و مجری این عملیات فراری داده شده است.

در همین حال، منابع فلسطینی گزارش دادند که این عملیات در نزدیکی شهرک «بیت عوان» در غرب الخلیل به اجرا درآمد. اشغالگران صهیونیست ورودی این شهرک را بستند و مانع از حرکت خودروها به سمت مبادی ورودی غربی شهرک دورا شدند.

این جوان فلسطینی بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.  

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز