خبرگزاری کار ایران

منبع امنیتی عراق گزارش داد:

از سرگیری فعالیت ائتلاف بین‌المللی در عراق

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۷۰۳

یک منبع امنیتی فاش کرد که ائتلاف بین‌المللی ماموریت­‌های خود را در عراق از سر می‌گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه المعلومه، یک منبع امنیتی فاش کرد که ائتلاف بین‌المللی ماموریت‌­های خود را درعراق از سر می‌­گیرد.

این منبع گفت: «ائتلاف بین‌المللی از طریق کنترل هواشناسی و تجزیه و تحلیل اطلاعات و ردیابی تحرکات بقایای داعش بین صحرای الانبار و مناطق کوهستانی در شمال و همچنین نوار مرزی عراق و سوریه ماموریت‌­های خود را از سر می­‌گیرد.»

وی توضیح داد که بخش مرتبط با از سرگیری حملات هوایی نیز بخشی از فعالیت‌­های ائتلاف بینالمللی خواهد بود و این اقدام با هدف جبران شکاف‌­های ناشی از کاهش عملکرد ائتلاف بینالمللی در زمان دولت «عادل عبدالمهدی»، نخست‌وزیر پیشین عراق صورت می­‌گیرد است.

وی ادامه داد: «اطلاعات موجود حاکی از آن است که ائتلاف بین‌المللی بر حمایت اطلاعاتی از نیروهای عراقی  و ارائه پاسخ سریع درباره حملات هوایی علیه مخفیگاه‌­ها و مواضع داعش  متمرکز خواهد شد.»

این منبع خاطر نشان کرد که ائتلاف بین‌المللی به طور کامل کار خود را متوقف نکرد اما به پایین‌ترین سطح محدود کرده بود. ائتلاف چند روز پیش یکی از مواشع داعش را مورد حملات هوایی قرار داد، اما برای بازگشت مجدد داعش به طوری که خطری برای شهرهای آزادشده نداشته باشد، تلاش می‌­کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز