خبرگزاری کار ایران

آنتونیو گوترش خواستار شد:

مبارزه با نفرت‌پراکنی و دیگرهراسی در میانه اپیدمی کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۵۲۶

دبیرکل سازمان ملل از جامعه جهانی خواست تا هرچه در توان دارد برای پایان دادن به «سیل نفرت و دیگرهراسی» برآمده از اپیدمی کرونا به کار ببندد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آنتونیو گوترش»، دبیرکل سازمان ملل، امروز -‌جمعه- از جامعه جهانی خواست تا هرچه در توان دارد برای پایان دادن به «سیل نفرت و دیگرهراسی» برآمده از اپیدمی کرونا به کار ببندد. 

وی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که «احساسات بیگانه‌هراسی در اینترنت و خیابان‌ها رو به شدت دارد و تئوری‌های توطئه‌های ضد مسلمانان و دیگر ادیان در میانه اپیدمی افزایش یافته است.»

گوترش گفت: «مهاجران و پناهجویان متهم شده‌اند که منبع شیوع کرونا بوده و از درمان آن‌ها جلوگیری به عمل آمده است. همچنین عده‌ای معتقدند که افراد سالخورده که آسیب‌پذیری بیشتری نسبت به این اپیدمی دارند، باید مورد بی‌توجهی قرار بگیرند.»

دبیرکل سازمان ملل گفت: «اکنون انگشت اتهام به سوی روزنامه‌نگاران، افشاگران، کارکنان حوزه سلامت و مدافعان حقوق بشر نشان رفته چراکه آنان دارند به وظیفه‌شان عمل می‌کنند.»

وی افزود: «امروز از همه می‌خواهم تا هرچه در توان دارند برای مبارزه با این نفرت‌پراکنی انجام دهند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز