خبرگزاری کار ایران

لیز گراندی:

آتش‌بس و مذاکره تنها راه توقف تراژدی یمن است

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۶۴۰

هماهنگ‌کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در یمن همه طرف­‌های جنگ را به آتش‌بس دعوت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، «لیز گراندی»، هماهنگ‌کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در یمن، از همه طرف‌­های درگیر خواست که جنگ را متوقف کرده و به میز مذاکره به عنوان تنها راهکار پایان دادن به تراژدی فاجعه‌بار مردم یمن روی آورند.

گراندی گفت: «یمن در معرض سیل­‌هایی قرار دارد که برای هر نسلی فقط یک بار رخ می‌­دهد و باعث خسارت بیش از صد هزار نفر در سراسر این کشور از نیمه ماه جاری شده است.»

وی تاکید کرد که شرایط برای هزاران اسیر آواره که اکنون پناهگاه و سهمیه غذا و لوازم منزل را از دست داده­‌اند، بسیار سخت شده است.

گراندی گفت: «استان‌­های صنعا، عدن، ابین، لجج و مارب بیشترین خسارت از سیل را متحمل شده­‌اند و سیل آسیب فراوانی به راه‌­ها، پل­ها و شبکه برق وارد کرده و باعث آلودگی آب­‌ها شده و همچنین راه دست‌یابی هزاران نفر به خدمات اولیه را مسدود کرده است.»

وی در ادامه افزود: «هیچ یک از ما عملا میزان رنج مردم یمن را درک نمی‌­کنیم. راه‌حل روشن است؛ طرف‌­های درگیر به شجاعت برای توقف جنگ و آغاز مذاکره نیاز دارند.»

هماهنگ‌کننده امور انسانی در یمن تاکید کرد که این تنها راه توقف تراژدی بی‌پایان مردم یمن است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز