خبرگزاری کار ایران

یکی از فرماندهان شورای انتقالی جنوبی:

آماده مقابله با بدترین سناریوها هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۳۱۱

یکی از فرماندهان شورای انتقالی جنوبی در یمن اعلام کرد که این شورا آماده مقابله با بدترین سناریوهاست و از اعلام خودمختاری به هیچ وجه عقب نشینی نمی­‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «عبدالله مهدی سعید»،  فرمانده محلی شورای انتقالی در استان ضالع یمن گفت: «شورا آماده مقابله با بدترین سناریوهاست و از اعلام خودمختاری به هیچ وجه عقب‌نشینی نمی‌کند.»

سعید توضیح داد: «تصمیم اعلام خودمختاری گرفته شده و هرگز از آن کوتاه نخواهیم آمد. ما مسئولیت بزرگی برای اجرای این تصمیمم به نحو مطلوب داریم و اماده بدترین سناریوها هستیم.»

وی در ادامه افزود: «ما امروز در برابر دشمنان بی‌شماری از چندین جهت قرار داریم و باید مسئولیت خود در قبال مردم را عهده‌دار باشیم.»

سعید تصمیم خودمختاری را به تحریک­های فراون دولت مستعفی یمن علیه شورای انقال جنوبی نسبت داد.

وی دولت مستعفی را به گرسنگی و تحقیر عمدی مردم جنوب از طریق وخیم شدن خدمات عمومی و شکنجه شهروندان با آن متهم کرد.

سعی تاکید کرد که اعلام خودمختاری به دلیل تأخیر دولت مستعفی و فرار آن از توافق ریاض و عدم تعامل مثبت با خواسته­هابرای بهبود اوضاع معیشتی صورت گرفته است.

دولت مستعفی هنوز به اتهامات سعید واکنش نشان نداده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز