خبرگزاری کار ایران

نخستین حمله هوایی جنگنده‌­های انگلیس علیه مواضع داعش از ماه سپتامبر

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۷۱۱

دولت انگلیس اعلام کرد که نیروهای هوایی این کشور برای نخستین‌بار از ماه سپتامبر حمله موفقیت‌آمیزی را با دو جنگنده تایفون علیه گروهک تروریستی داعش در جنوب کرکوک انجام داده است.

به گزرش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، دولت انگلیس اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور برای نخستین‌بار از ماه سپتامبر در دهم آوریل حملات هوایی را با استفاده از دو جنگنده «تایفون» علیه گروه تروریستی داعش در منطقه «طوز خورماتو» واقع در جنوب کرکوک انجام داد.

حمله هوایی علیه گروه تروریستی داعش به عنوان بخشی از حمله ائتلاف بین‌المللی علیه این گروه تروریستی بوده است.

 درباره جزئیات این حمله آمده است که تروریست‌­های موجود در ساختمان­‌های مستحکم در منطقه‌­ای متروکه واقع در غرب طوز خورماتو، محل تمرکز فعالیت­‌های داعش در منطقه را مورد هدف قرار داده است.

در این گزارش آمده است که عملیات مذکور تعدادی از عناصر داعشی را از صحنه نبرد دور کرده و موجب افزایش وخامت اوضاع این گروه تروریستی شده است.

همچنین یک هواپیمای کنترل­گر منطقه را به دقت مورد بررسی قرار داده و همه سلاح­‌ها به اهداف خود اصابت کرده و هیچ خسارت جانبی وارد نشده است.

آخرین حمله هوایی انگلیس علیه داعش در سپتامبر گذشته صورت گرفته و گروهی از عناصر تروریستی پس از حمله به نیروهای عراقی مورد هدف قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز