خبرگزاری کار ایران

دستور پادشاه سعودی برای لغو بخشی از محدودیت‌­های تردد

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۴۵۱

عربستان سعودی امروز- یکشنبه- اعلام کرد که بخشی از محدودیت‌­های اعمال شده در زمینه رفت و آمد از ساعت ۹ صبح تا ساعت پنج عصر امروز برداشته می‌شود و ممنوعیت آمد و شد ۲۴ ساعته در مکه باقی خواهد ماند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، «سلمان بن عبدالعزیز»، پادشاه سعودی دستور لغو بخشی از محدودیت‌های اعمال شده در زمینه رفت و آمد را از امروز -یکشنبه- صادر کرد؛ حال آن‌که قانون ممنوعیت رفت و آمد در مکه و برخی محله­‌های ریاض ادامه خواهد داشت.

عربستان همچنین اجازه آغاز به کار برخی فعالیت­‌های اقتصادی و تجاری را از ۲۹ آوریل تا ۱۳ ماه می صادر کرده و برگزاری تجمعات اجتماعی بالای پنج نفر مانند مراسم جشن و عزا و غیره همچنان ممنوع است.

ملک سلمان، وزرات کشور عربستان را مسئول هماهنگی با گروه­‌های دیگر در زمینه تغییر قوانین رفت و آمد با توجه به تحولات جدید بهداشتی اعلام کرده و از همه شهروندان و افراد مقیم این کشور خواسته که به اقدامات پیشگیرانه پایبند باشند.

پادشاه سعودی از تاریخ ۲۳ مارس قانون منع رفت و آمد را به مدت ۲۱ روز از ساعت هفت عصر تا ساعت شش صبح اعمال کرده بود.

این کشور شامگاه گذشته- شنبه- از ثبت هزار و ۱۹۷ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا خبر داد که بر این اساس مجموع مبتلایان به ۱۶ هزار و ۲۹۹ نفر رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز