خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون بدر عراق:

مرجعیت دینی بر تمرکز دولت جدید برای اخراج نیروهای بیگانه تاکید دارد

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۷۶۸

رئیس فراکسیون بدر در پارلمان عراق تاکید کرد که مرجعیت دینی نکات مهمی را که باید در برنامه دولت جدید قرار داشته باشد، وضع کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری المعلومه، «حسن شاکر الکعبی»، رئیس فراکسیون بدر در پارلمان عراق امروز -دوشنبه- تاکید کرد که مرجعیت دینی نکات مهمی را که دولت جدید باید در قالب برنامه‌های خود ارائه دهد، تعیین کرده است. از جمله این نکات، احیای هیمنه دولت، انجام اصلاحات ضروری، تصویب بودجه سال ۲۰۲۰، برقراری ثبات امنیتی و تعیین جدول زمانی برای خروج نیروهای بیگانه از کشور است. 

الکعبی در ادامه با بیان اینکه برخی فراکسیون‌های سیاسی خواستار پست سیاسی در دولت شده‌اند، گفت که هدف از تشکیل گروهی از مشاوران در راستای حمایت از «مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر مکلف ادامه گفت‌و‌گو با فراکسیون‌های سیاسی برای رفع موانع بوده است.

وی افزود: «جلسه ویژه پارلمان برای اعتماد به دولت پس از توافق بر سر نامزدهای وزارتی و برنامه دولت تعیین خواهد شد.»

الکعبی در پایان بر اهمیت وصول اسامی نامزدهای وزارتی و برنامه دولتی همزمان برای تعیین چشم‌انداز دولت و توان آن برای مقابله با چالش‌ها و بحران‌های کشور تاکید کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز