خبرگزاری کار ایران

تحرکات جدید ارتش آمریکا در شمال شرق فرات

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۷۴۹

نیروهای ارتش آمریکا حضور نظامی و غیرقانونی خود در منطقه شرق فرات را تقویت کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیروهای ارتش آمریکا حضور نظامی و غیرقانونی خود در منطقه شرق فرات را تقویت کرده و از ایجاد دوره‌های جدید آموزش و جذب نیروهای دموکرات سوریه (قسد) با توسل به وسوسه‌های مالی حقوق و دستمزد خبر دادند.

منابع محلی استان حسکه گزارش داده‌اند که نیروهای آمریکایی در منطقه «الشدادی» در جنوب این استان طی روزهای گذشته روند ثبت‌نام برای دوره نظامی جدید به منظور آموزش عناصر قسد را آغاز کرده‌اند و در مقابل ۳۵۰ دلار در ماه حقوق پرداخت می‌کنند که این مبلغ در مقایسه با شرایط دشوار معیشتی موجود رقم خوبی است.  

مدت دوره نظامی دو ماه و نیم به طول می‌کشد و این آموزش‌ها در داخل ساختمان اداره دولتی میادین نفتی «الجبس» که تحت اشغال ارتش آمریکاست، ارائه می‌شود، به گونه‌ای که این عناصر به پایگاه نفتی «میدان العمر» و خط رود فرات، جبهه مقابل نیروهای ارتش سوریه و نیروهای روسیه منتقل خواهند شد. 

 این منابع گزارش دادند: «عناصری که تحت آموزش ارتش اشغالگر آمریکا هستند، مزدوران تحت فرمان آن‌ها هستند.» 

در همین راستا نیروهای آمریکایی حضور خود را در استان حسکه تقویت کرده و تجهیزات جدیدی را به پایگاه اداره میدین نفتی الجبس در شهر الشدادی منتقل کرده‌اند. 

منابع مذکور همچنین گزارش دادند که نیروهای آمریکایی ۴۵ دستگاه خودروی زرهی از نوع «هاموی» را از طریق گذرگاه «الولید» با عراق به همراه سربازان به پایگاه الشدادی در استان حسکه وارد کرده‌اند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز