خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی رئیس کمیسیون اروپا از ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۱۹۵

رئیس کمیسیون اروپا به دلیل عدم حمایت از ایتالیا در میانه شروع کرونا، از این کشور عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، «اورزولا فن در لاین» رئیس کمیسیون اروپا در نشست پارلمان اروپا که با موضوع بحث دربارۀ چگونگی مبارزه با ویروس کرونا تشکیل شده بود، شرکت کرد.

وی در جریان سخنرانی خود به نمایندگی از این اتحادیه از ایتالیا به دلیل آنکه از همان ابتدای شیوع این ویروس در کنار این کشور نبوده است «از صمیم قلب عذرخواهی» کرد.

فن در لاین همچنین افزود که «خیلی‌ها در ابتدای شیوع کرونا و زمانی که ایتالیا نیاز به کمک داشت، آماده کمک نبودند».

با این وجود، وی با اشاره به تلاش‌ مشترک نهادهای اتحادیه و کشورهای عضو برای توزیع تجهیزات پزشکی، ارائه تخت‌های بیمارستانی و توافق برای تامین اعتبارات مورد نیاز برای غلبه بر این بحران، ادعا کرد که «اکنون اتحادیه اروپا به قلب همبستگی جهانی برای مبارزه با ویروس کرونا تبدیل شده است».

جلسه روز پنج‌شنبه، دومین نشست ویژه‌ای بود که در دوران اجرای قرنطینه سراسری در بسیاری از کشورها برگزار می‌شد. به دلیل شیوع کرونا و ضرورت حفظ فاصله اجتماعی، شمار معدودی از سیاستمداران توانستند در این نشست حضور فیزیکی داشته باشند و درباره چگونگی برخورد این اتحادیه با بحران کرونا بحث کنند.

بقیه نمایندگان به‌صورت آنلاین در این نشست حضور داشتند. قرار است آخرین مرحله رای‌گیری با استفاده از سیستم آنلاین در روز جمعه انجام شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز