خبرگزاری کار ایران

آدام شیف:

ترامپ می‌خواهد رای دادن در آمریکا خطرناک باشد تا بتواند بار دیگر انتخاب شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۷۶۲

رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا گفت که رئیس‌جمهوری این کشور بنا دارد رای دادن را خطرناک کند تا رقبایش را پس زده و انتخاب مجدد خود را تضمین کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ایندپندنت، «آدام شیف»، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا، گفت که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری این کشور بنا دارد رای دادن را خطرناک کند تا رقبایش را پس زده و انتخاب مجدد خود را تضمین کند. 

شیف در حالی این سخنان را بر زبان آورد که ترامپ گفت که رای دادن با پست اغلب به «تقلب» می‌انجامد و همه باید برای رای دادن شخصا در صندوق‌های انتخاباتی حضور پیدا کنند. 

ترامپ این سخنان را در پاسخ به سؤالی در مورد انتخابات مقدماتی روز سه‌شنبه در ایالت ویسکانسین مطرح کرد. فرماندار این ایالت در تلاش برای اجرای رای‌گیری تماما پستی است و از ترامپ پرسیده شد که آیا رای‌گیری حضوری باید ادامه پیدا کند یا خیر.

وی افزود: «به نظرم خیلی‌ها با رای پستی تقلب می‌کنند. به نظر من مردم باید با کارت شناسایی رای دهند. به نظرم کارت شناسایی خیلی مهم است. و آن‌ها که موافق استفاده از این کارت‌ها نیستند قصد تقلب دارند.»

شیف در این رابطه طی پیامی توئیتری گفت: «ترامپ که هنگام تقلب در انتخابات پیش رو دستش رو شد، حالا معتقد است که رای دادن پستی به تقلب می‌انجامد. این حرف یاوه است. او می‌خواهد رای دادن را برای میلیون‌ها آمریکایی خطرناک کرده تا به انتخاب مجدد خود کمک کند.» 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز