خبرگزاری کار ایران

رویترز گزارش داد؛

ادعای آژانس‌های جاسوسی آمریکا درباره تلاش برای ارائه تصویری دقیق از شیوع کرونا در جهان

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۸۷۷

آژانس‌های جاسوسی آمریکا مدعی شدند که در تلاش هستند تا به تصویری دقیق از شیوع کرونا در جهان برسند، اما عدم امکان دسترسی به اطلاعات در روسیه، چین و کره شمالی کار آن‌ها را با مشکل روبرو کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، آژانس‌های جاسوسی آمریکا در تلاش هستند تا به تصویری دقیق از شیوع کرونا در جهان برسند، اما عدم امکان دسترسی به اطلاعات در روسیه، چین و کره شمالی کار آن‌ها را با مشکل روبرو کرده است. 

این خبر را پنج منبع آگاه اعلام کردند.

این منابع در ادامه افزودند که این آژانس‌ها همچنین دسترسی اندکی به تاثیر کامل این اپیدمی در ایران دارند. 

آژانس‌های جاسوسی آمریکا این چهار کشور را «هدف‌های سخت» می‌نامند چراکه کنترل فراگیر اطلاعات، دسترسی به آمار و ارقام را برای آ‌ن‌ها دشوار کرده است. 

منابع آگاه گزارش دادند که برآورد دقیق از حد و اندازه شیوع این ویروس به آمریکا و همچنین تلاش‌های بین‌المللی برای محدود کردن ابعاد انسانی و اقتصادی کووید-۱۹کمک می‌کند. 

این آژانس‌ها نه‌تنها در پی آمار بلکه شیوه مدیریت این بحران از سوی دستگاه‌های سیاسی هستند. 

این منابع همچنین اعلام کردند که آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا در ماه ژانویه قانون‌گذاران را در جریان شیوع کرونا در چین گذاشتند. این منابع آگاه نخواستند نام‌شان فاش شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز