خبرگزاری کار ایران

درخواست نماینده ائتلاف فتح برای تشکیل جلسه پارلمان با محوریت اهداف نظامی آمریکا

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۹۶۴

نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق خواستار برگزاری جلسه در پارلمان به منظور بررسی هدف آمریکا برای عملیات بمباران جدید در این کشور شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی بغداد الیوم، «حامد الموسوی» نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق امروز -یکشنبه- خواستار برگزاری جلسه در پارلمان به منظور بررسی هدف آمریکا برای عملیات بمباران جدید در این کشور شد.

الموسوی گفت: «باتوجه به لحظات سخت کنونی و براساس اینکه ما نماینده ملت عراق هستیم از همه سیاستمداران ملی‌گرا، صاحب‌نظران و هرکسی که عراق برایش اهمیت دارد، می‌خواهم تا واکنش سریع نشان داده و به منظور بررسی نیت سیاه اشغالگران آمریکایی برای انجام حمله‌­ای دیگر به عراق که حاکمیت آن را با بهانه‌­های مختلف و با انگیزه‌­های کثیف نقض می­‌کند، تشکیل جلسه دهیم.»

وی افزود: «ما به عنوان نمایندگان مردم برای حفظ حاکمیت، امنیت و خاک عراق وظیفه داریم و از تمام خیرخواهان و خردمندان می‌خواهیم تا در تمام سطوح فورا وارد عمل شده و مانع این تجاوز و طرح آمریکایی شوند که با توطئه‌چینی می­‌خواهد دولت عراق را هدف قرار دهد. آمریکا از این طریق همچنین می­‌خواهد در این شرایط حساس و استثنایی که ملت و دولت عراق درگیر مبارزه با کرونا هستند، بر اوضاع داخلی خود سرپوش بگذارد.»

روزنامه نیویورک تایمز روز گذشته اعلام کرد که وزارت دفاع آمریکا به فرماندهان نظامی خود در عراق دستور داده تا برای انجام حملاتی علیه گروه‌­های مسلح آماد شوند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز