خبرگزاری کار ایران

رهبر انصارالله یمن:

مقاومت ملت یمن در برابر ائتلاف سعودی یک ایستادگی اسطوره‌ای و تاریخی است

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۹۵۳

رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت پنجمین سال ایستادگی یمن در برابر تجاوز ائتلاف سعودی و ورود این جنگ به سال ششم سخنرانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز -پنجشنبه- به مناسبت پنجمین سال ایستادگی یمن در برابر تجاوز ائتلاف سعودی و ورود این جنگ به سال ششم سخنرانی کرد.

وی طی این سخنرانی گفت: «از لحظه اول این تجاوز از کشنده‌ترین سلاح‌ها برای هدف گرفتن و تخریب تمام امکانات خدماتی یمن استفاده شد. بنابراین مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، منازل، پل‌ها، بندرها و فرودگاه‌ها هدف گرفته شد و حتی از آثار تاریخی هم نگذشتند.»

او همچنین مقاومت ملت یمن در برابر ائتلاف سعودی را یک ایستادگی اسطوره‌ای و بی‌نظیر در تاریخ این کشور خواند.

وی در ادامه عنوان کرد:«کسانی که در میدان نبرد حضور داشتند نقش بزرگ‌تری در مبارزه با حملاتی ایفا کردند که قصد اشغال کشورمان را داشت. مردانی که در میدان نبرد بودند ثابت کردند که در سایه تمام مشکلات همچنان پایدار هستند.»

رهبر انصارالله یمن در ادامه تاکید کرد: «ائتلاف با توجه به امکانات زیاد خود و برخورداری از پوشش بین‌المللی گمان می‌کرد طی چند هفته یا نهایتا چند ماه کار یمن را یکسره می‌کنند. اما پس از اینکه در این موضوع شکست خورد به کشتار، توطئه و برنامه‌های دیگر مانند فتنه‌انگیزی روی آورد تا اراده و روحیه ملت یمن را تضعیف کند اما به خواست خدا و بیداری ملت شکست خورد.»

رهبر انصارالله یمن گفت: «ایستادگی ملت یمن با توکل به خدا ادامه خواهد داشت و تمام توطئه‌ها را شکست خواهد داد. دشمن به یک شکست واقعی رسیده و بر سر این موضوع اتفاق‌نظر وجود دارد.»

وی گفت: «ارتقای توانایی‌های نظامی یمن ادامه داد و امروز ملت یمن از توانایی نظامی پیشرفته و متنوعی برخوردار است و انواع سلاح‌ها را تولید می‌کند. تولید نظامی امروز ما علی‌رغم محاصره و وضعیت سخت اقتصادی شامل سلاح کلاشینکف تا موشک‌های بالستیک و پهپاد می‌شود.» 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز