خبرگزاری کار ایران

واکنش سازمان هواپیمایی لبنان به اخبار موجود درباره انتقال مسافران ایرانی مبتلا به کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۹۹۷

اداره کل سازمان هواپیمایی لبنان اخبار منتشر شده درباره انتقال مسافران ایرانی مبتلا به کرونا به بیمارستان لبنان را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری الجدید، اداره کل هواپیمایی لبنان در واکنش به اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ورود یک هواپیمای باری از ایران حامل مسافران مبتلا به ویروس کرونا برای انتقال به یکی از بیمارستان‌های لبنان اعلام کرد: 

«نخست اینکه هیچ هواپیمای ایرانی در فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری–بیروت از تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۰ فرود نیامده است و آخرین پرواز مسافران ایرانی وابسته به شرکت ایران ایر با شماره پرواز ۶۶۱ با مبدا تهران در این تاریخ صورت گرفته و حامل دانشجویان لبنانی بوده است.»

دوم اینکه شرکت خطوط هوایی قطر درخواستی را به سازمان هواپیمایی به منظور تسهیل دو پرواز باری بین فرودگاه‌های دوحه-تهران- بیروت- دوحه به شرح زیر ارائه داده است: 

پرواز نخست: 

دوحه- تهران در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۰ که هواپیمای وابسته به شرکت در فرودگاه رفیق حریری فرود آمد که حامل یک نامه سیاسی و نیز صندلی پزشکی متحرک بود.

بیروت-دوحه در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۰ که هواپیما حامل دام و با موافقت مقامات هواپیمایی قطر بوده است. 

پرواز دوم:

دوحه- تهران در تاریخ ۲۰ مارس که هواپیمای وابسته به شرکت در فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری فرود آمده و حامل یک جسد از کشور کانادا و نیز نامه سیاسی بوده است. 

بیروت-دوحه در تاریخ ۲۱ مارس که هواپیمای حامل دام پرواز داشته است. 

بنا بر آنچه گذشت، اداره کل سازمان هواپیمایی لبنان ادعاهای موجود را قاطعانه تکذیب کرده و از رسانه‌ها می‌خواهد که در انتشار اخبار دقت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز