خبرگزاری کار ایران

تکرار ادعای پمپئو در خصوص کمک پزشکی به ایران؛ این بار به بهانه پیام نوروزی

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۶۳۱

وزیر خارجه آمریکا این بار به بهانه پیام نوروزی، ادعای آمادگی این کشور برای ارسال کمک بشردوستانه و پزشکی به ایران را تکرار کرد.

به گزارش ایلنا، «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا به بهانه پیام نوروزی، بار دیگر مدعی شد که پیشنهاد واشنگتن  برای ارسال کمک‌های بشردوستانه و پزشکی برای مردم ایران همچنان به قوت خود باقی است.

پمپئو با بیان این‌که به همراه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا برای تمامی افرادی که نوروز را جشن می‌گیرند، سالی شاد و سلامت آرزو می‌کند، مدعی شد: «از شنیدن این خبر که شمار زیادی در ایران قربانی ویروس کرونا شده‌اند، متاسفیم.  به مردم ایران و تمامی جهان این امیدواری را می‌دهیم که آنها هم می‌توانند مانع شیوع این ویروس شوند. برای کمک به گذر از این دوران دشوار، پیشنهاد ما برای ارسال کمک‌های بشردوستانه و پزشکی برای مردم ایران همچنان پابرجا است».

ادعای پمپئو در حالی مطرح می‌شود که آمریکا خود با بحران شدید ناشی از گسترش ویروس کرونا رو‌به‌رو بوده و در این کشور وضعیت اضطراری اعلام شده است.

در همین حال، تحریم‌های آمریکا چالش‌های مقابله با کرونا برای ایران را دشوارتر کرده و درخواست برای لغو این تحریم‌های ظالمانه به مطالبه‌ای جهانی تبدیل شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز