خبرگزاری کار ایران

مایک پنس:

تجهیزات تست کرونا را در اختیار مردم قرار خواهیم داد/ پروازها از بریتانیا و ایرلند به آمریکا معلق خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۰۶۹

معاون رئیس‌جمهوری آمریکا در زمینه شیوع ویروس کرونا در این کشور سخنرانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی سی‌ان‌ان، «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهوری آمریکا امروز -شنبه- در زمینه شیوع ویروس کرونا در این کشور سخنرانی کرد. 

وی گفت: «همچنان به دستورالعمل‌های رئیس‌جمهور و در زمینه تامین تجهیزات پزشکی انجام می‌دهیم. تیم ما و تمامی ماموران فدرال هر روز سخت کار می‌کنند.»

پنس در ادامه گفت: «فردا با تمامی فرمانداران ایالت‌ها حرف می‌زنم. کار آن‌ها عالی است، به‌ویژه در جاهایی که شایع شیوع اپیدمی هستیم. از تمامی تجارت‌هایی که تصمیم‌های خوبی برای حفاظت از کارکنانشان گرفته‌اند تشکر می‌کنم.»

معاون رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه اعلام کرد: «فردا ساعت پنج بعدازظهر در زمینه پیشرفت تیمم شما را در جریان خواهم گذاشت. تجهیزات تست کرونا را در اختیار مردم قرار خواهیم داد.»

وی گفت:‌ «مجلس نمایندگان آمریکا قانونی را برای اولویت‌های مبارزه با کرنا تصویب کرد و می‌خواهم از تمامی دموکرات‌ها و ریاست مجلس نمایندگان برای این همراهی تشکر کنم.»

او افزود: «برای کسانی که بیمه درمانی ندارند تست کرونای رایگان انجام خواهیم داد. این آزمایش برای همه رایگان خواهد بود، چه کسانی که بیمه دارند و چه کسانی که ندارند.»

وی گفت: «کسانی که مریض هستند و در خانه می‌مانند نگران دستمزد خود نباشند. براساس قانون جدید، دستمزد این افراد باید بدان‌ها پرداخت شود.»

پنس گفت: «سفرها به بریتانیا و ایرلند معلق خواهد بود و این امر از دوشنبه اجرایی می‌شود. ساکنان آمریکایی در این کشورها می‌توانند به خانه بازگردند.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز