خبرگزاری کار ایران

بنیامین نتانیاهو:

رقبای لیکود تلاش دارند نتیجه انتخابات را بدزدند

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۸۴۶

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، که به‌رغم برگزاری سومین دور از انتخابات نتوانسته تشکیل دولت بدهد،‌ رقبای سیاسی‌اش را به تلاش برای دزدیدن رای مردم متهم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه جوروزالم پست، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، که به‌رغم برگزاری سومین دور از انتخابات نتوانسته تشکیل دولت بدهد،‌ رقبای سیاسی‌اش را به تلاش برای دزدیدن رای مردم متهم کرد. 

نتانیاهو روز گذشته -‌شنبه- طی نشستی خبری اعلام کرد که «نشستی اضطراری برای جلوگیری از دزدی انتخابات» برگزار کرده است. وی گفت که «آویگدور لیبرمن»، رهبر حزب اسرائیل خانه ما، و «بنی گانتز»، رهبر حزب آبی و سفید، تلاش دارند «با منحرف کردن رای‌دهندگان آرای آنان را بربایند.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به شماری از مقام‌ها که خواستار استعفای او در پی ادامه ناتوانی‌اش برای تشکیل دولت شده‌اند گفت: «هیچ جایی نخواهم رفت.» وی بار دیگر تاکید کرد که حزب لیکود به «پیروزی چشمگیری» دست یافته است.

در واکنش به اظهارات نتانیاهو، حزب «اسرائیل خانه ماه» اعلام کرد که نتانیاهو «در حال التماس برای حفظ حیات سیاسی‌اش است، چراکه خود می‌داند که زمانش به سر آمده است.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز