خبرگزاری کار ایران

گزارش نماینده سازمان بهداشت جهانی در عراق از روند مبارزه با «کرونا» در این کشور

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۶۰۷

مدیر دفتر سازمان بهداشت جهانی در عراق امروز- شنبه با اعلام ارسال تجهیزات پزشکی مورد نیاز و اعزام تعدادی از کارشناسان سازمان به عراق از افزایش شمار افراد بهبود یافته از ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری بغداد الیوم، «ادهم اسماعیل»، مدیر دفتر سازمان بهداشت جهانی در عراق امروز -شنبه- اعلام کرد که تجهیزات بهداشتی مورد نیاز به عراق ارسال شده است.

اسماعیل با اشاره به اعزام تعدادی از کارشناسان این سازمان از کشور سوئیس به عراق تاکید کرد که تعداد افراد بهبودیافته از ویروس «کرونا» در عراق رو به افزایش است.

وی تاکید کرد: «سازمان بهداشت جهانی از اقدامات و تصمیمات گروه بحران در عراق تقدیر و تاکید کرد تعداد مبتلایان در این کشور در مقایسه با کشورهای با شرایط مشابه کم است.»

اسماعیل با قدردانی از حمایت نامحدود مرجعیت عالی‌قدر عراق برای مقابله با ویروس کرونا گفت: «اقدامات انجام‌شده همسو با استانداردهای بهداشت جهانی است و بیشتر موارد ابتلا به این ویروس در عراق خفیف و یا متوسط و نسبت بهبود بسیار خوب است.» 

وی اعلام کرد که محموله تجهیزات بهداشتی و پزشکی فردا وارد عراق شده و محموله‌های دیگر نیز در ادامه به این کشور خواهد رسید. 

گفتنی است که ۴۷ مورد ابتلا به ویروس کرونا در مناطق مختلف عراق ثبت شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز