خبرگزاری کار ایران

مسکو اعلام کرد:

تلاش تروریست‌ها برای حمله شیمیایی در ادلب

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۲۷۹

روسیه اعلام کرد که تروریست‌ها تلاش داشتند در منطقه ادلب دست به حمله شیمیایی بزنند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روسیه امروز -‌چهارشنبه- اعلام کرد که تروریست‌ها تلاش داشتند در منطقه ادلب دست به حمله شیمیایی بزنند. 

مرکز آشتی سوریه در روسیه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که گروهی متشکل از بیش از ۱۵ تروریست تلاش کردند دست به حمله‌ای شیمیایی در ادلب سوریه بزنند. 

این مرکز اعلام کرد که مدارکی دال بر این تلاش ناموفق به دست آورده است. این مرکز طی بیانیه‌ای اعلام کرد: ««هنگام اجرای عملیات ارتش سوریه علیه تروریست‌های هیئت تحریر الشام در بخش شرقی منطقه کاهش تنش در ادلب ادله فراوانی درباره تلاش تحریک‌آمیز و ناکام تروریست‌ها برای استفاده از سلاح شیمیایی به دست آمد.»

در این بیانیه آمده است: «در تاریخ دوم مارس، گروهی متشکل از ۱۵ تروریست تلاش کردند مواد منفجره و تانکرهایی پر از عامل شیمیایی را منفجر کنند. این تروریست‌ها تلاش داشتند با انفجار این مواد شیمیایی دولت سوریه را متهم به اجرای عملیات شیمیایی بکنند.»

این بیانیه همچنین عنوان کرد: «تروریست‌ها به دلیل عدم دارا بودن تجربه و مهارت لازم در نحوه استفاده از مواد سمی شیمیایی در بستن یکی از مهمات دچار اشتباه شده و در نتیجه با نشت این مواد شیمیایی مسموم شدند و در اجرای توطئه خود ناکام ماندند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز