خبرگزاری کار ایران

سقوط شاخص بورس در کشورهای حوزه خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۰۰۹

بازار بورس کشورهای حوزه خلیج فارس با دو و هفت دهم درصد سقوط در معاملات روز گذشته ۸۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار خسارت را تجربه کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری الرای، بازار بورس کشورهای حوزه خلیج فارس در معاملات روز گذشته -‌یکشنبه- با دو و هفت دهم درصد سقوط به میزان ۸۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار زیان کردند.

بازار بورس عربستان سعودی ۶۷ میلیارد و ۱۰۰میلیون، بورس کویت، ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار، بورس أبوظبی ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار، بورس دبی ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار، بورس بحرین ۹۳۴ میلیون دلار و بورس مسقط ۱۸۷ میلیون دلار ضرر کردند.

در همین راستا شاخص بورس مصر در پایان معاملات روز گذشته به شدت سقوط کرد و سرمایه‌گذاران حدود ۳۰ میلیارد پوند سرمایه خود را از دست دادند.

شاخص سهام مؤسسه «ای جی اکس ۳۰» با شش و چهار صدم درصد به سطح ۱۲۲۲۲.۵۹ واحد رسید  و شاخص مؤسسه «ای جی اکس ۷۰» با شش و ۳۳۷ صدم درصد سقوط به سطح ۱۱۳۲.۲۹ واحد رسید. همچنین شاخص سهام مؤسسه «ای جی اکس ۱۰۰» با پنج و ۴۴ صدم درصد سقوط به سطح ۱۲۳۹.۷۱ واحد رسید.

معاملات کل سرمایه گذاران مصری و خارجی رویکرد فروش سهام داشته اما رویکرد معاملات سرمایه‌گذاران عرب متوجه خرید سهام بوده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز