خبرگزاری کار ایران

سخنگوی طالبان به ایلنا خبر داد:

توافق با آمریکا ساعت ۴ تا ۵ عصر به وقت دوحه امضاء می‌شود/ نمایندگان بیش از ۳۰ کشور و نهاد بین‌المللی حضور دارند/ امیدواریم آمریکا از افغانستان خارج شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۸۷۷

ذبیح‌الله مجاهد گفت: امید داریم که نیروهای اشغالگر آمریکا پس از امضاء توافق اشغال خود را به پایان رسانده و از افغانستان خارج شوند، ما هم به تعهداتی که در توافق‌نامه ذکر شده، پایبند خواهیم بود و آن را عملیاتی می‌کنیم.

«ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان دقایقی قبل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا اعلام کرد: داده‌ها و اطلاعاتی که از قطر به دست ما رسیده نشان می‌دهد که آمادگی‌ها برای امضاء توافق میان ما و آمریکا وجود دارد و به احتمال زیاد امروز عصر (به وقت دوحه) توافق امضاء خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ساعت دقیق امضاء توافق مشخص است یا خیر، گفت: بر اساس معلوماتی که به من ارائه شده توافق در میانه ساعت ۴ تا ۵ عصر به وقت دوحه امضاء خواهد شد.

وی افزود: جلسه‌ای برای امضاء این توافق برگزار شده که نمایندگان بیش از ۳۰ کشور و نهادهای بین‌المللی در آن حضور دارند و در حضور همه توافق با آمریکا امضاء خواهد شد.

مجاهد تصریح کرد: امید داریم که نیروهای اشغالگر آمریکا پس از امضاء توافق به اشغال خود پایان داده و از افغانستان خارج شوند در این صورت ما هم به تعهداتی که در توافق‌نامه ذکر شده، پایبند خواهیم بود و آن را عملیاتی می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز