خبرگزاری کار ایران

منابع آگاه گزارش دادند:‌

تعیین رهبر جدید حزب دموکرات‌مسیحی آلمان در تاریخ ۲۵ آوریل

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۶۰۱

حزب دموکرات‌مسیحی آلمان بناست در تاریخ ۲۵ آوریل طی کنگره‌ای ویژه رهبر جدید خود را انتخاب کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، حزب دموکرات‌مسیحی آلمان بناست در تاریخ ۲۵ آوریل طی کنگره‌ای ویژه رهبر جدید خود را انتخاب کند. این خبر را مقام‌های عالی‌رتبه این حزب که امروز -‌دوشنبه- در جلسه‌ای شرکت کرده بودند اعلام کردند.

این جلسه در حالی برگزار شد که حزب متبوع «آنگلا مرکل»، صدراعظم آلمان، در انتخابات هامبورگ شکست خورده و میدان رقابت را به حزب سبز‌ها و سوسیال‌دموکرات‌ها واگذار کرد. 

شبکه تلویزیونی زد‌دی‌اف اعلام کرد که حزب سوسیال‌دموکرات توانست ۳۸ درصد از آرا را از آن خود کند که گرچه در قیاس با سال ۲۰۱۵، هفت امتیاز کاهش داشته اما در عین حال بالاترین آرا در این انتخابات به حساب می‌آید.

حزب سبزها نیز توانستند با ۲۵ و پنج دهم درصد رتبه دوم را در هامبورگ از آن خود کنند. این در حالی است که حزب دموکرات‌مسیحی آلمان تنها ۱۱ درصد آرا را از آن خود کرد. حزب راست افراطی آلترناتیو برای آلمان نیز با کسب چهار و هشت دهم درصد آرا در مسیر خروج از پارلمان هامبورگ قرار گرفت.

این منابع آگاه اعلام کردند که کنگره تعیین رهبر حزب دموکرات‌مسیحی در تاریخ ۲۵ آوریل برگزار می‌شود.  

 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز