خبرگزاری کار ایران

واشنگتن پست گزارش داد:‌

تلاش ترامپ برای ممانعت از انتشار کتاب خاطرات جان بولتون

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۳۱۵

رئیس‌جمهوری ایالات متحده شخصا خواستار عدم انتشار کتاب خاطرات مشاور امنیت ملی پیشین خود شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده شخصا خواستار عدم انتشار کتاب خاطرات «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی پیشین خود، شده و او را «خائن» نامیده است. این خبر را روزنامه واشنگتن پست گزارش داد. 

افراد آگاه اعلام کرده‌اند که ترامپ شخصا درصدد بوده تا مانع از انتشار کتاب بولتون شود و معتقد است که تمامی مطالب مطرح‌شده در این اثر درباره امنیت ملی محرمانه است و نباید منتشر شود. 

این در حالی است که کاخ سفید ماه گذشته میلادی نیز تلاش کرده بود مانع از انتشار کتاب بولتون شود. در این راستا کاخ سفید طی نامه‌ای اعلام کرده بود که این کتاب «شمار زیادی اطلاعات محرمانه» در خود دارد. در این نامه البته عنوان شده بود که کاخ سفید با بولتون در این زمینه همکاری می‌کند تا او «بتواند به‌شیوه‌ای داستان خود را روایت کند که به امنیت ملی ایالات متحده ضربه‌ای نزند.»

واشنگتن پست گزارش کرده که ترامپ در دیدار با شماری از مجری‌های برنامه‌های تلویزیونی گفته که مطالب مطرح‌شده در کتاب بولتون «بسیار محرمانه» است. وی همچنین بولتون را «خائن» خوانده است. 

بنا به گزارش واشنگتن پست، ترامپ طی این دیدار گفته است: «تلاش می‌کنیم مانع از انتشار این کتاب شویم. هر زمان که من از کاخ سفید رفتم، او می‌تواند این کتاب را منتشر کند، اما نه زمانی که من هنوز بر سر کار هستم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز