خبرگزاری کار ایران

اذعان ترامپ به فرستادن جولیانی به اوکراین

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۷۱۲

رئیس‌جمهوری آمریکا اعتراف کرد که وکیل شخصی‌اش را برای یافتن اطلاعاتی علیه رقیب انتخاباتی‌اش به اوکراین فرستاده بود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا شامگاه گذشته -‌پنج‌شنبه- اعتراف کرد که «رودی جولیانی»، وکیل شخصی‌اش را برای یافتن اطلاعاتی علیه رقیب انتخاباتی‌اش به اوکراین فرستاده بود. این در حالی است که ترامپ بارها عنوان کرده بود که چنین نکرده است. 

ترامپ که شامگاه گذشته در برنامه‌ای رادیویی شرکت کرده بود با این پرسش خبرنگار مواجه شد: «آیا این‌که جولیانی را به اوکراین فرستادید عجیب نبود؟ آیا پشیمان نیستید؟» ترامپ نیز در واکنش گفت: «نه،‌ اصلا!» وی همچنین نقش «جرم‌ستیزانه» جولیانی را ستود. 

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت از آن‌جایی که اعتماد چندانی به جامعه اطلاعاتی این کشور ندارد، به سراغ جولیانی رفت. وی گفت: «بنابراین اگر می‌پرسید که چرا از رودی استفاده کردم،‌ باید بگویم که اولا او دادستانی محشر است، همینطور بهترین شهردار.»

ترامپ در ادامه افزود: «این چیز جدیدی نیست. روزولت هم وکیلی داشت که عملا در دولت فعالیت می‌کرد. آینزهاور هم همین‌طور.»

این در حالی است که ترامپ پیشتر گفته بود که جولیانی را به اوکراین نفرستاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز