خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگوی تلفنی امیر قطر با رئیس‌جمهوری چین

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۲۲۴

امیر قطر در گفت‌و‌گوی تلفنی با رئیس‌جمهوری چین بر حمایت دولت و ملت کشورش از پکن در مقابله با ویروس «کرونا» تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «تمیم بن حمد آل ثانی»، امیر قطر عصر، روز گذشته -سه‌شنبه- در گفت‌و‌گوی تلفنی با «شی جین‌پینگ»، رئیس‌جمهوری چین، از اقدامات قوی پکن در مقابله با ویروس «کرونا» تقدیر و  تاکید کرد که این کشور در نبرد با ویروس جدید در نزدیک‌ترین زمان ممکن پیروز خواهد شد.

آل ثانی تاکید کرد که قطر همیشه از مردم چین حمایت کرده و در کنار آنان باقی خواهد ماند و دوحه آماده است در هر زمانی به پکن در این زمینه کمک کند.

وی گفت که کشورش توصیه‌­های سازمان بهداشت جهانی را با دقت پیگیری کرده و قصد دارد به نهادهای بهداشتی قطر دستور دهد همکاری با چین را تقویت کنند.

 رئیس جمهوری چین نیز به نوبه خود با اظهار اطمینان نسبت به پیروزی کامل کشورش در مقابله با ویروس کرونا بر پیشرفت مثبت چین در این زمینه از طریق اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و کنترل دقیق ویروس تاکید کرد.  

وی همچنین بر آمادگی چین برای حفظ هماهنگی تنگاتنگ با قطر و کمک به دوحه با ارائه آخرین تحولات مرتبط در زمینه مبارزه با ویروس و تضمین جان و سلامت شهروندان قطری حاضر در چین تاکید کرد.

رئیس جمهوری چین با تقدیر از نحوه برخورد قطر گفت: «دوحه در این مرحله سخت بارها حمایت خود را از پکن اعلام کرده و خطوط هوائی خود را برای انتقال منابع لازم برای مبارزه با ویروس کرونا باز گذاشته است.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز