خبرگزاری کار ایران

نماینده روسیه در سازمان ملل:

صلح در خاورمیانه بدون رضایت فلسطین ممکن نیست

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۰۱۶

نماینده روسیه در سازمان ملل گفت که راه‌حل عادلانه برای مسئله فلسطین نیازمند جان بخشیدن به تلاش‌های گروه چهار خاورمیانه است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری تاس، «واسیلی نبنزیا»، نماینده روسیه در سازمان ملل، روز گذشته -‌سه‌شنبه- گفت که طرح آمریکا موسوم به «معاملمه قرن» توجه‌ها را متوجه به درگیری‌ها میان اسرائیل و فلسطین کرده است اما راه‌حل عادلانه نیازمند جان بخشیدن به تلاش‌های گروه چهار خاورمیانه است. 

وی گفت: «هر نظری درباره معامله قرن داشته باشید، این طرح توجه‌ها را بار دیگر به مسئله قلسطین کشانده است. ما معتقدیم که برای رسیدن به راه‌حلی پایدار و عادلانه نیازمند تلاش‌های هاهنگ جامعه جهانی هستیم.»

نبنزیا در ادامه گفت: «به نظر ما، در وضعیت فعلی، نیازمند جان بخشیدن به تلاش‌های گروه چهار خاورمیانه هستیم که یگانه مکانیسم برای پیشبرد فرآیند صلح در خاورمیانه است که مورد تایید شورای امنیت باشد.»

وی همچنین افزود: «بارها گفته‌ایم که هر طرح صلحی را که مورد قبول دو طرف باشد. اما اگر فلسطین طرح را ناعادلانه بداند و زیر بار آن نرود چه؟ چگونه می‌توان طرحی یک‌جانبه را عادلانه خواند؟ صلح در خاورمیانه بدون رضایت فلسطین ممکن نیست.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز