خبرگزاری کار ایران

هشدار ریاست جمهوری سوریه در خصوص صفحه جعلی منسوب به این نهاد در فیسبوک

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۶۶۷

ریاست جمهوری سوریه روز گذشته- دوشنبه- نسبت به صفحه جعلی منسوب به این نهاد در شبکه فیسبوک هشدار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، ریاست‌جمهوری سوریه اعلام کرد که صفحه جعلی به نام «ریاست جمهوری سوریه- دفتر مفقودان» در فیسبوک که ما بارها نسبت به جعلی بودن آن هشدار داده‌ایم، طی روزهای گذشته با صدها خانواده مفقودان تماس گرفته و مسئولان این امر اطلاعات شخصی، عکس‌ها و داده‌های شخصی افرادی که با آنها تماس گرفته‌اند را از طریق پیام‌های صفحه یا در برخی موارد با ارائه شماره‌های تماسی به آنها که به نظر عادی هستند، اما در حقیقت شماره‌های جعلی یا وابسته به گروه‌های تروریستی هستند، برداشته‌اند.

دفتر سیاسی و رسانه‌ای ریاست جمهوری سوریه مجددا نسبت به وجود این صفحه جعلی هشدار داده و تأکید کرده است که این صفحه هیچ ارتباطی با نهاد ریاست یا یکی از دفاتر آن ندارد. 

این دفتر اعلام کرده است که هدف این صفحه جمع‌آوری اطلاعات، جزئیات و اسامی و داده‌های شخصی خانواده‌ها برای استفاده در راستای اهداف مشکوک در آینده است. 

در این بیانیه تأکید شده است که تنها صفحه ویژه ریاست‌جمهوری سوریه در فیسبوک همان صفحه‌ای است که بیش از یک  میلیون و ۸۰۰ هزار دنبال‌کننده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز