خبرگزاری کار ایران

شهادت ۴ نیروی حشد الشعبی در ۲حمله داعش به مرکز عراق

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۸۹۱

گروه رسانه امنیتی عراق امروز- پنج‌شنبه- از شهادت چهار نیروی حشدالشعبی در دو حمله گروه تروریستی داعش در استان‌های دیاله و صلاح‌الدین در شمال بغداد خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، گروه رسانه امنیتی عراق امروز- پنج‌شنبه- اعلام کرد که چهار نفر از نیروهای حشدالشعبی در دو حمله گروه تروریستی داعش به استان‌های دیاله و صلاح الدین در شمال بغداد به شهادت رسیدند. 

این گروه اعلام کرد که عناصر تروریستی به پاسگاه منطقه «مطیبیجه» واقع بین دو استان دیاله و صلاح‌الدین تیراندازی کردند که موجب شهادت یکی از نیروهای حشدالشعبی شد. 

در ادامه این خبر آمده است: «گروه تروریستی داعش به یکی از یگان‌های حشد العشائری در منطقه الناعمه واقع در شرق شهر تکریت در استان صلاح الدین حمله کرد که موجب شهادت سه نفر از نیروهای این یگان شد». 

از سوی دیگر، عناصر تروریستی داعش با انجام حمله انتحاری و خودروهای بمب‌گذاری شده به تیپ ۴۴ حشدالشعبی در منطقه الحضر واقع در جنوب غرب موصل حمله کردند.

«احمد نصر الله» معاون فرمانده عملیات الانبار در سازمان حشدالشعبی سه‌شنبه گذشته تصریح کرد که تیپ ۱۸ این سازمان با حمله عناصر تروریستی داعش که دومین حمله طی یک هفته بود، مقابله کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز