خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

برنی سندرز کمونیست است

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۵۴۳

رئیس‌جمهوری آمریکا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز درباره شماری از نامزدهای انتخابات ۲۰۲۰ اظهار نظر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی مجله ویک، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا،‌ در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز درباره شماری از نامزدهای انتخابات ۲۰۲۰ اظهار نظر کرد.

مجری شبکه فاکس از ترامپ پرسید که با شنیدن نام هر یک از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری چه چیزی به ذهنش خطور می‌کند. او نیز گفت که با شنیدن نام «جو بایدن»، نامزد انتخابات ۲۰۲۰، یاد کلمه «خواب‌آلود» می‌افتد. وی همچنین گفت با شنیدن اسم «الیزابت وارن»، سناتور ایالت ماساچوست یاد کلمه «قصه پریان‌» و با شنیدن نام «مایکل بلومبرگ»، دیگر نامزد حزب دموکرات، یاد کمکی «کوچولو» می‌افتد.

نصیب «برنی سندرز»، سناتور ایالت ورمانت از این بازی ترامپ، واژه «کمونیست» بود. دلیلش هم تاحدی این بود که سندرز و همسرش در سال ۱۹۸۸ ماه عسل‌شان را در شوروی گذراندند. ترامپ با اشاره به سندرز گفت: «به نظرم او کمونیست است. منظورم این است که وقتی به برنی فکر می‌کنم یاد کمونیسم می‌افتم. البته ممکن است بگویید که او سوسیالیست است، اما مگر در مسکو ازدواج نکرد؟ این خارق‌العاده است. مسکو جای خارق‌العاده‌ای است».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز