خبرگزاری کار ایران

برگزاری تجمع اعتراض‌آمیز در نیویورک علیه معامله قرن

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۳۹۸

شهر نیویورک روز گذشته- جمعه- شاهد تجمع اعتراض‌آمیز علیه طرح به اصطلاح صلح رئیس جمهوری آمریکا با نام معامله قرن بود.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، شهر نیویورک روز گذشته- جمعه- شاهد تجمع اعتراض‌آمیز  علیه طرح به اصطلاح صلح «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا با نام معامله قرن بود.

بسیاری از سازمان‌­های جامعه مدنی حامی فلسطین و با مشارکت یهودیان ارتدکس که مخالف صهیونیسم است، به برگزاری این تجمع دعوت و برای محکوم کردن طرح ادعایی ترامپ در مقابل شهرداری نیویورک تجمع کردند.

«وسیم کنعان» که به عنوان نماینده سازمان «مسلمانان آمریکا برای فلسطین» در این تجمع مشارکت کرده بود، طی یک سخنرانی گفت: «معامله قرن ادعایی در حقیقت فقط سرقت قرن است».

کنعان توضیح داد که طرح ادعایی ترامپ که بر مردم فلسطین تحمیل می­‌کند، پیش از آنکه متولد شود، مرده بود.

یک خاخام یهودی نیز با سخنرانی در این تجمع تأکید کرد که یهودیان مخالف صهیونیسم این طرح را به رسمیت نمی­‌شناسند و مشارکت ما در این تجمع بهترین گواه برای این ادعاست.

وی تأکید کرد که تنها راهکار جنگ فلسطین و اسرائیل، پایان اشغالگری اسرائیل در اراضی فلسطین است.

ترامپ سه‌شنبه گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی در واشنگتن با حضور «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از معامله قرن رونمایی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز