خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

اعلان طرح موسوم به معامله قرن از سوی رئیس‌جمهوری آمریکا/ اذعان پنتاگون به آسیب مغزی ۵۰ سربازی آمریکایی در حمله ایران به عین‌الاسد/ گفت‌وگوی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۶۲۸

اعلان طرح موسوم به معامله قرن از سوی رئیس‌جمهوری آمریکا، اذعان پنتاگون به آسیب مغزی ۵۰ سربازی آمریکایی در حمله ایران به عین‌الاسد و گفت‌وگوی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، در آستانه رونمایی از معامله قرن تلفنی گفت‌وگو کردند.

- رئیس‌جمهوری آمریکا طرح موسوم به معامله قرن را اعلام کرد.

- سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه رژیم عربستان با حمایت از ترور شهید سلیمانی شریک جرم ترامپ است، گفت: آنچه موجب امنیت منطقه خواهد شد، خروج نیروهای مزاحم و زورگوی بیگانه است.

- سخنگوی وزارت امورخارجه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: به توافق‌های خوبی با سخنگوی وزارت امورخارجه فیلیپین دست یافتیم.

- وزارت خارجه روسیه در واکنش به رونمایی از طرح معامله قرن توسط رئیس‌جمهوری آمریکا، اعلام کرد که این طرح را بررسی می‌کند.

- سنای آمریکا روند استیضاح رئیس‌جمهوری این کشور را از سر گرفت.

- دولت آمریکا تصمیم دارد معافیت همکاری‌های هسته‌ای با ایران از تحریم‌ها را برای مدت ۶۰ روز دیگر تمدید کند.

- سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اذعان کرد که ۵۰ سرباز این کشور در جریان حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد دچار آسیب‌های مغزی شده‌اند.

- وزارت خارجه ترکیه طی بیانیه‌ای در واکنش به طرح به‌اصطلاح «صلح خاورمیانه» رئیس‌جمهوری آمریکا به بهانه یافتن راه‌حل برای مساله فلسطین اعلام کرد که هرگز اجازه مشروع جلوه دادن ظلم و اشغالگری اسرائیل را نخواهیم داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز