خبرگزاری کار ایران

درخواست تشکیلات خودگردان از حماس برای مشارکت در نشست اختصاصی معامله قرن

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۴۷۲

رهبری فلسطین از جنبش حماس دعوت کرد در نشستی که قرار است امروز- سه‌شنبه- در شهر رام‌الله برای بررسی معامله قرن برگزار شود، مشارکت داشته باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، رهبری فلسطین امروز- سه‌شنبه- از جنبش حماس دعوت کرد تا در نشست اختصاصی برای بررسی معامله قرن شرکت کند. فلسطین همزمان خواستار برگزاری نشست اضطراری اتحادیه عرب شده است.

«عزام الاحمد» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح گفت: «رهبری از جنبش حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی دعوت کرده است که در نشست عصر امروز شرکت کنند و برخی رهبران حماس نیز پاسخ مثبت به این درخواست داده‌اند».  

جنبش حماس هنوز به اظهارات احمد واکنش نشان نداده است . 

جنبش فتح پیش از این، دعوت «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را برای برگزاری نشست گسترده با حضور رهبران گروه‌های فلسطینی در قاهره به منظور بررسی راهکارهای مقابله با معامله قرن نپذیرفته بود.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین امروز خواستار برگزاری نشست اضطراری اتحادیه عرب در سطح وزرای خارجه برای بررسی معامله قرن شد. 

«احمد الدیک»، معاون وزیر خارجه فلسطین اعلام کرد که وزارت خارجه به دستور «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان خواستار نشست اضطراری اتحادیه عرب طی شنبه آینده شد. 

وی تأکید کرد که فلسطین از کشورهای عربی می‌خواهد موضع مشخصی را در قبال طرح معامله قرن اتخاذ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز