خبرگزاری کار ایران

در روز چهارم دادگاه استیضاح ترامپ چه گذشت؟

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۸۱۱

تیم حقوقی دموکرات‌ها در دادگاه استیضاح رئیس‌جمهوری آمریکا، آخرین تلاش‌های خود برای مجاب کردن سناتورها را به کار بستند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، تیم حقوقی دموکرات‌ها در دادگاه استیضاح «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز گذشته -‌جمعه- آخرین تلاش‌های خود برای مجاب کردن سناتورها به کار بستند. 

«حکیم جفریس»، نماینده دموکرات، طی آخرین جلسه دادرسی دموکرات‌ها گفت: «رئیس‌جمهور ترامپ تلاش کرد تقلب کند و گیر افتاد. سپس تلاش کرد قضیه را لاپوشانی کند».

از سوی دیگر، «جرولد نادلر»، نماینده حوزم دهم نیویورک طی جلسه چهارم دادگاه، ترامپ را «دیکتاتوری» خواند که «باید از کاخ سفید اخراج شود».

وی گفت: «ترامپ به دنبال قدرت مطلقه است. او احترامی به کنگره، مجلس و رای و خواسته مردم نمی‌گذارد».

از سوی دیگر، «آدام شیف»، رئیس کمیته اطلاعات کجلس نمایندگان آمریکا، در نطق پایانی خود از سناتورها خواست تا سیاست‌های حزبی را کنار گذاشته و ماهیت اقدام‌های ترامپ، مسئولیت خود و وفا به قانون اساسی را مد نظر قرار دهند. 

شیف در صحن سنا گفت: «این‌که از رئیس‌جمهور خوشتان بیاد یا نه، ارتباطی به این مسأله ندارد. این مسأله بر سر قانون اساسی و سوءرفتار است. آنچه مهم بوده این است که ترامپ خطری برای کشورمان است، چراکه او دوباره دست به چنین اقدام‌هایی خواهد زد. نمی‌توان مطمئن بود که او باز دست به چنین کاری نخواهد زد، چراکه او هر روز به ما می‌گوید که چنین می‌کند».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز